وبلاگ آموزشی ماکادا

اسفند ۱۳۹۵

سئو و بهینه سازی خارجی
سئو و بهینه سازی خارجی

سئو و بهینه سازی خارجی

در این پست در مورد سئو و بهینه سازی خارجی سایت صحبت خواهیم کرد سومین مرحله سئو بهنیه سازی خارجی می باشد و این مورد باید حداقل ۶ ماه از فعالیت سایت گذشته باشد سئو و بهینه سازی خارجی سایت شامل مورد زیر میشود فعالیت در شبکه های اجتماعی ارسال نظر به وبلاگ ها و سایت های مرتبط ثبت در وبمستر تولز گوگل خرید رپورتاژ از سایت های مرتبط فعالیت در شبکه های اجتماعی این مورد زودتر هم میتوان انجام داد ولی پیشناهد ما بگدارید ۶ ماه بگذرد بعد سئو [...]

سئو و بهیته سازی داخلی سایت

سئو و بهینه سازی داخلی سایت

سئو و بهینه سازی داخلی سایت به مجموعه فعالیت های گفته میشود که داخل پنل مدیریت انجام میشود مانند : محتوا , عدم وجود لینک زیاد فالو , اصول نگارش و تگ گذاری محتوا این بحث من همیشه گفتم باز میگم اگر در دیجیتال مارکتینگ میخواهید موفق بشید باید به محتوا بیش از هر چیز دیگری اهمیت بدهید تا جای که گوگل گفته محتوا پادشاه هست ی محتوا باید اختصاصی باشه و از جای کپی نشده باشه ( منظور سایت دیگر می باشد ) جامع و کامل باشد [...]

سئو کردن قالب سایت

سئو و بهینه سازی قالب

در این پست در مورد سئو و بهینه سازی قالب میپردازیم امید که مورد استفاده شما دوستان قرار گیرد برای اینکه متوجه شوید قالب سایت شما در چه سطحی هست باید از سایت gtmetrix استفاده کنید یک سایت کاربردی با امکانات رایگان می باشد پس از ورود به سایت باید سایت خود را وارد کنید و منتظر آنالیز شدن سایت خود باشید مشکلات سایت را بهتون نشون می دهد فقط دوستان دقت کنید این سایت فقط برای رفع ایراد استفاده کنید و نمیخواهد سعی کنید که حتما بهترین امتیاز [...]

اموزش سئو و خدمات سئو
آموزش سئو و بهینه سازی

سئو و بهینه سازی

در این پست میخواهم در مورد سئو و بهینه سازی سایت نکاتی بگم تا شما دوستان یک دید کلی نسبت به موضوع پیدا کنید سئو و بهینه سازی سایت یعنی چی؟ سئو و بهینه سازی سایت یعنی اینکه ما با رعایت نکاتی در نتایج موتورهای جست و جو جایگاه خوبی به دست بیاوریم محبث سئو در سه شاخه قابل بررسی هست سئو قالب سئوی داخلی سایت سئوی خارجی سایت سئو قالب سایت : در مورد این موضوع باید بگم شامل کد نویسی اصولی و واکنش گرا بودن قالب [...]

دیجی کالا
دیجی کالا

دلایل اصلی موفقیت دیجی کالا

دلایل اصلی موفقیت دیجی کالا به طور کامل براتون ذکر کنم اگر موارد زیر را رعایت کنید موفقیت در دستان شماست دلایل اصلی موفقیت دیجی کالا به دو دسته تقسیم میشود یکی ظاهری و یکی باطنی اگه این موارد واقعا اجرا کنید حتما موفق میشود دلایل اصلی موفقیت دیجی کالا عوامل ظاهری شامل بخش نظرات نمودار قیمت محصولات مقایسه کردن محصولات پشتیبانی فعال گارانتی تعویض تخفیف های ویژه مطلب جامع و کامل در مورد محصول قالب با رنگ های روشن موجود بودن بیشتر محصولات اصلی تمرکز روی یک شاخه یعنی کالاهای دیجیتال جست و جوی قوی شامل مشخص [...]

دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

سلام و درود خدمت شما دوستان عزیز با توجه به اینکه خیلی براشون سوال پیش آمده بود که دیجیتال مارکتینگ چی هست در این پست میخواهم اطلاعاتی در این مورد در اختیار شما بگذارم دیجیتال مارکتینگ به فرایندهای گفته میشود شخص برای تبلیغ از شبکه جهانی وب , تلفن همراه برای معرفی خدمات یا محصولات خود استفاده میکند بازاریابی دیجیتال از ۱۹۹۰ شروع و از سال ۲۰۰۰ وارد مرحله جدید خود شد دیجیتال مارکتینگ هر روز رایج تر و کارآمدتر میشود دلیل این موضوع دو چیز می باشد وسایل [...]

فروش محصولات از طریق دیوار و شیپور
فروش محصولات از طریق دیوار و شیپور

بازاریابی اینترنتی از طریق سایت دیوار و شیپور

بازاریابی از طریق سایت دیوار و شیپور , کسب درآمد از دیوار , فروش خود را چگونه افزایش دهیم ؟ بازاریابی از طریق سایت دیوار و شیپور نخستین مطلب سایت ماکادا – نخستین مرجع دیجیتال مارکتینگ کشور در مورد آموزش بازاریابی اینترنتی می باشد فروش محصولات از طریق سایت دیوار و شیپور خیلی از دوستان به من میگویند که فروش خود را چگونه رونق دهیم در پاسخ به این دوستان باید بگم که دوستان دیگر دوران بازاریابی سنتی به سر آمده است دنیای امروز را خیلی ها دنیای [...]